اخبار داغ

دوئل کمالوند با قلعه نوعی در گرمای آبادان / فولاد و بختیار باز هم به هم رسیدند

دوئل کمالوند با قلعه نوعی در گرمای آبادان / فولاد و بختیار باز هم به هم رسیدند
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز آغاز خواهد شد که طی آن زردپوشان آبادانی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهند رفت. فولاد خوزستان میهمان پیکان خواهد بود و استقلال خوزستان با پارس جنوبی جم دیدار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز آغاز خواهد شد که طی آن زردپوشان آبادانی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهند رفت. این مسابقه در ورزشگاه تختی آبادان و از ساعت بیست و 30 دقیقه با سوت حسن اکرمی شروع خواهد شد.

امیر قلعه نوعی سرمربی ذوب‌آهن در حالی در گرمای آبادان به مصاف فراز کمالوند خواهد رفت که با پنج امتیاز شروع خوبی با تیمش نداشته و در این بازی به دنبال امتیاز است تا با دستانی پر آبادان را ترک کند. هرچند که فراز کمالوند در قامت سرمربی گسترش فولاد تبریز در فصل گذشته مقابل امیر قلعه نوعی که او هم سرمربی تراکتورسازی تبریز بود، نتیجه را واگذار کرد اما در این فصل با یارگیری خوبی که تیمش داشته امید زیادی دارد تا باز صاحب پیروزی دیگری در این بازی خانگی شود.
صنعت نفت آبادان در 12 تقابل گذشته خود با ذوب‌آهن 4بار باخته، 4 بار پیروز شده و 4 بار هم به تساوی دست یافته است.

در دیگر بازی‌ها، فولاد خوزستان روز پنجشنبه و از ساعت بیست و 15 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس  با قضاوت یاسر همرنگ به مصاف پیکان تهران خواهد رفت.
قرمز و زردهای اهواز که فصل پیش رو را خوب آغاز نکرده بودند اکنون با هفت امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارند. نکته جالب این مسابقه تقابل بختیار رحمانی کاپیتان سابق فولاد با تیم سابق خود خواهد بود.
فولاد خوزستان در 18 دیدار گذشته خود مقابل پیکان 8 پیروزی، 5 تساوی و 5 شکست داشته است. این در حالی است که هر دو بازی فصل گذشته خود را مقابل پیکان شکست خورده است و به نوعی به دنبال انتقام است.

استقلال خوزستان هم پنجشنبه ساعت بیست و 30 دقیقه با قضاوت جواد رحیم زاده در ورزشگاه خانگی خود میزبان پارس جنوبی جم صدرنشین فعلی لیگ خواهد بود.
عبدالله ویسی از جوانان خوزستانی به وفور در تیمش بهره گرفته و یکی از  تیم های  خوب لیگ هفدهم را مهیای رقابت ها کرده است. پرس شدید، سماجت روی زنده کردن توپ های مرده و جسارت بالا از ویژگی های تیم تحت هدایت ویسی است و همدلی نیمکت نشینان با نفرات اصلی هم در نوع خود جالب توجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه