اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند تحول فرهنگی جدی هستیم

برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند تحول فرهنگی جدی هستیم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : باید سوخت خودروهایمان را پایین بیاوریم و به سمت انرژی های نو حرکت کنیم ولی متاسفانه در این عرصه زیاد کار نشده است لذا ما نیازمند این هستیم تا یک اقدام موثر و جدی در این خصوص صورت بگیرد تا نرخ مصرف بنزین آن ها پایین بیاید .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با رکورد زنی مصرف بنزین در کشور اظهار داشت : در بحث اقتصاد مقاومتی ما نیازمند یک تحول فرهنگی جدی هستیم زیرا ما همواره شاهد تردد خودروهای تک سرنشین فراوان می باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,  در رابطه با رکورد زنی مصرف بنزین در کشور اظهار داشت : در بحث اقتصاد مقاومتی ما نیازمند یک تحول فرهنگی جدی هستیم زیرا ما همواره شاهد تردد خودروهای تک سرنشین فراوان می باشیم .,

وی گفت : خودروهای تک سرنشین می توانند خود یکی از عواملی باشند که ما گاهی اوقات در سوخت رکوردهای جدیدی را به وجود آوریم و به نوعی موجب اتلاف خیلی از انرژهای داخلی خواهد شد .

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : بنابراین باید در جامعه زیرساخت های لازم سیر و سفر برای شهروندان فراهم باشد تا آن ها در بحث ایاب و ذهاب به راحتی بتوانند جابه جا شوند و از سوی دیگر هم برخی تمهیدات برای جلوگیری از خودروهای تک سرنشین صورت بگیرد .

,

لزوم پایین آوردن سوخت خودروها و حرکت به سمت انرژی های نو

, لزوم پایین آوردن سوخت خودروها و حرکت به سمت انرژی های نو , لزوم پایین آوردن سوخت خودروها و حرکت به سمت انرژی های نو ,

حسینی کیا با بیان این که باید سوخت خودروهایمان را پایین بیاوریم و به سمت انرژی های نو حرکت کنیم ، عنوان کرد : ولی متاسفانه در این عرصه زیاد کار نشده است لذا ما نیازمند این هستیم تا یک اقدام موثر و جدی در این خصوص صورت بگیرد تا نرخ مصرف بنزین آن ها پایین بیاید .

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : باید برای شرایط امروز به نوعی گام های همه جانبه برداشته شود تا وضعیت کنونی ما بهتر شود زیرا با شرایط موجود و سرعت و شتابی که در مصرف سوخت وجود دارد ما باید به این فکر کنیم که ما دیگر قادر به صادرات نفت نخواهیم بود و باید آن را در داخل مصرف کنیم .

,

وی تشریح کرد : در کشورهای پیشرفته مردم اغلب با خودروهای حمل و نقل عمومی سفر می کنند زیرا این کشورها هم دارای زیر ساخت لازم هستند و هم قیمت حامل های انرژی در این کشورهای گران است اما در مقابل در کشورمان ایران قیمت حامل های انرژی ارزان است .

,

حسینی کیا در پایان گفت : بنابراین همه این مسائل دست به دست هم داده اند تا شرایط مصرف سوخت در کشور بالا رود و از سوی دیگر هم در مجلس حذف کارت های سوخت رای نیاورد و این کارت ها حفظ شدند .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه