اخبار داغ

مسئول نهاد رهبری دانشگاه زنجان:

در مقابل ترامپ نباید فقط شعار داد

در مقابل ترامپ نباید فقط شعار داد
مسئول نهاد رهبری دانشگاه زنجان اظهار داشت: در مقابل سخنان ترامپ فقط نباید شعار داد بلکه باید عمل هم پشت آن باشد. ایرانی همیشه هست و ثابت خواهد ماند و این اقتدار همیشه باید بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان،حجت الاسلام علی قره داغی مسئول نهاد رهبری دانشگاه زنجان در تجمع ضد آمریکایی دانشگاهیان دانشگاه زنجان اظهار داشت: درباره یاوه گویی های ترامپ باید بگوییم ما جوانان و پیران، ما زنان و مردان ساکت نیستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

وی افزود: از بهترین کارها برای پاسخ به این اقدامات علاوه بر شعار، تحصیل و تهذیب است. با علم و تحصیل و هنر خود می توانیم مشت محکمی به دهان آمریکا بزنیم. باید به آقای ترامپ گفت وقتی شما صحبت از ایران می کنید ابتدا باید تمدن چند هزار ساله ایرانی را ببینید و بشناسید. ایران به راحتی تهدید را نمی‌پذیرد.

,

مسؤل نهاد رهبری دانشگاه زنجان تصریح کرد: فداکاران و ایثارگران ایرانی در دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت و مقابله با داعش اینگونه خوش درخشیدند و دیدیم که سربازان ارتش آمریکا با حقارت به اسارت دلاوران ما درآمدند.

,

حجت الاسلام قره داغی تشریح کرد: زمانی که آمریکا و یهودیان افراطی از عدم وجود حقوق بشر، عدالت و حقوق زنان در ایران سخن می گویند باید گفت ابتدا باید به سیستم خود نگاه کنند و سپس حرف بزنند.

,

وی با بیان اینکه در روایات اهل بیت هست که کاش ما فرماندهان و سربازان ایرانی داشتیم تا به مقصد خود می رسیدیم، گفت: ایران اسلامی با هر طیف سیاسی چون اقتدار ملی ما را زیر سوال می برند، ما متحد خواهیم بود.

,

قره داغی افزود: ایرانی شناخته شده است و همیشه پایدار و محکم است و خلیج فارس هم خلیج همیشه فارس خواهد ماند و انرژی هسته ای ما هم باقی خواهد و به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

,

مسؤل نهاد رهبری دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه طبق فتوای مقام معظم رهبری در باب صلح هستیم و نه در جنگ و حمله به سایر کشورها، اظهار داشت: در مقابل سخنان ترامپ فقط نباید شعار داد بلکه باید عمل هم پشت آن باشد. ایرانی همیشه هست و ثابت خواهد ماند و این اقتدار همیشه باید بماند.

,

حجت الاسلام علی قره داغی در پایان خاطرنشان کرد که به فرموده امام(ره) آمریکا شیطان بزرگ هست و تا زمانیکه دست از چنین مواضعی نسبت به ایران برندارد، در صدر دشمنان ایران خواهد بود همچنان که هر زمان اسم از دشمن برده شود، اسم آمریکا در صدر آن قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه