نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ترافیک سنگین در ارومیه امروز به معضلی بزرگ تبدیل شده که باید هر چه سریع تر برای حل آن فکری کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضیپور امروز در گفتوگو با خبرنگار ندای ارومیه، گفت: با توجه به اینکه در وسط شهر و بافتهای فرسوده، سکنه کم شده وبیشتر مردم به طرف آزادگان، مولوی همچنین از این طرف هم عدهای دیگر به ایثار و شهرک فرهنگیان منتقل شدند، فلذا در این دو محور صبحها ترافیک سنگینی وجود دارد بعد از ظهرها با توجه به اینکه اکثریت قریب پزشکان و متخصصان در کوچه خان باباخان مستقر هستند پس ترافیک در این محدودهها زیاد میشود.
, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضیپور امروز در گفتوگو با خبرنگار ندای ارومیه، گفت: با توجه به اینکه در وسط شهر و بافتهای فرسوده، سکنه کم شده وبیشتر مردم به طرف آزادگان، مولوی همچنین از این طرف هم عدهای دیگر به ایثار و شهرک فرهنگیان منتقل شدند، فلذا در این دو محور صبحها ترافیک سنگینی وجود دارد بعد از ظهرها با توجه به اینکه اکثریت قریب پزشکان و متخصصان در کوچه خان باباخان مستقر هستند پس ترافیک در این محدودهها زیاد میشود., به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضیپور امروز در گفتوگو با خبرنگار ندای ارومیه، گفت: با توجه به اینکه در وسط شهر و بافتهای فرسوده، سکنه کم شده وبیشتر مردم به طرف آزادگان، مولوی همچنین از این طرف هم عدهای دیگر به ایثار و شهرک فرهنگیان منتقل شدند، فلذا در این دو محور صبحها ترافیک سنگینی وجود دارد بعد از ظهرها با توجه به اینکه اکثریت قریب پزشکان و متخصصان در کوچه خان باباخان مستقر هستند پس ترافیک در این محدودهها زیاد میشود., شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نادر قاضیپور امروز در گفتوگو با خبرنگار ندای ارومیه، گفت: با توجه به اینکه در وسط شهر و بافتهای فرسوده، سکنه کم شده وبیشتر مردم به طرف آزادگان، مولوی همچنین از این طرف هم عدهای دیگر به ایثار و شهرک فرهنگیان منتقل شدند، فلذا در این دو محور صبحها ترافیک سنگینی وجود دارد بعد از ظهرها با توجه به اینکه اکثریت قریب پزشکان و متخصصان در کوچه خان باباخان مستقر هستند پس ترافیک در این محدودهها زیاد میشود., ندای ارومیه,وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است جریمه نمیتواند راهکار مناسبی برای حل معضل ترافیک باشد، گفت: یکی از راهکارها توسعه وسایل حمل و نقل عمومیست که مهمترین آن متروست، پس اگر در هر دو دقیقه و 35 ثانیه فرد به مقصد خود میرسید هیچ وقت به تک سواری و استفاده از خودروی شخصی روی نمیآورد.
, وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است جریمه نمیتواند راهکار مناسبی برای حل معضل ترافیک باشد، گفت: یکی از راهکارها توسعه وسایل حمل و نقل عمومیست که مهمترین آن متروست، پس اگر در هر دو دقیقه و 35 ثانیه فرد به مقصد خود میرسید هیچ وقت به تک سواری و استفاده از خودروی شخصی روی نمیآورد., وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است جریمه نمیتواند راهکار مناسبی برای حل معضل ترافیک باشد، گفت: یکی از راهکارها توسعه وسایل حمل و نقل عمومیست که مهمترین آن متروست، پس اگر در هر دو دقیقه و 35 ثانیه فرد به مقصد خود میرسید هیچ وقت به تک سواری و استفاده از خودروی شخصی روی نمیآورد.,نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه ناوگان عمومی تاکید کرد و افزود: چنانچه اتوبوسها سرساعت منظم در ایستگاهها بوده و به طور منظم و براساس برنامهریزی حرکت کنند یا اینکه جایگاه ویژهای برای تاکسیها وجود داشته باشد در این صورت رضایت عمومی از وسایل حمل ونقل عمومی بالا رفته و مردم به استفاده از آن راغب میشوند.
, نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه ناوگان عمومی تاکید کرد و افزود: چنانچه اتوبوسها سرساعت منظم در ایستگاهها بوده و به طور منظم و براساس برنامهریزی حرکت کنند یا اینکه جایگاه ویژهای برای تاکسیها وجود داشته باشد در این صورت رضایت عمومی از وسایل حمل ونقل عمومی بالا رفته و مردم به استفاده از آن راغب میشوند., نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه ناوگان عمومی تاکید کرد و افزود: چنانچه اتوبوسها سرساعت منظم در ایستگاهها بوده و به طور منظم و براساس برنامهریزی حرکت کنند یا اینکه جایگاه ویژهای برای تاکسیها وجود داشته باشد در این صورت رضایت عمومی از وسایل حمل ونقل عمومی بالا رفته و مردم به استفاده از آن راغب میشوند.,قاضیپور بر لزوم تامین زیرساختها برای کاهش ترافیک تاکید کرد و گفت: جریمه فقط برای افراد خاطی باید اعمال شود بنابراین وقتی در نزدیکی بیمارستان پارکینگ وجود ندارد و فرد برای رساندن بیمار خود به مرکز درمانی مجبور است در نزدیک ترین محل به درمانگاه و در حاشیه خیابان خودروی خود را متوقف کند پس نمیتوان چنین شخصی را جریمه کرد.
, قاضیپور بر لزوم تامین زیرساختها برای کاهش ترافیک تاکید کرد و گفت: جریمه فقط برای افراد خاطی باید اعمال شود بنابراین وقتی در نزدیکی بیمارستان پارکینگ وجود ندارد و فرد برای رساندن بیمار خود به مرکز درمانی مجبور است در نزدیک ترین محل به درمانگاه و در حاشیه خیابان خودروی خود را متوقف کند پس نمیتوان چنین شخصی را جریمه کرد., قاضیپور بر لزوم تامین زیرساختها برای کاهش ترافیک تاکید کرد و گفت: جریمه فقط برای افراد خاطی باید اعمال شود بنابراین وقتی در نزدیکی بیمارستان پارکینگ وجود ندارد و فرد برای رساندن بیمار خود به مرکز درمانی مجبور است در نزدیک ترین محل به درمانگاه و در حاشیه خیابان خودروی خود را متوقف کند پس نمیتوان چنین شخصی را جریمه کرد.,وی ابراز امیدواری کرد که شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه برای راهاندازی پارکینک و توسعه ناوگان عمومی تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
, وی ابراز امیدواری کرد که شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه برای راهاندازی پارکینک و توسعه ناوگان عمومی تدابیر لازم را اتخاذ کنند., وی ابراز امیدواری کرد که شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه برای راهاندازی پارکینک و توسعه ناوگان عمومی تدابیر لازم را اتخاذ کنند.,
وی ضمن ابراز تاسف از اینکه گاهی حتی مدارس در محل نامناسبی ساخته میشود به طوری که تردد برای دانش آموزان دشوار شده و این موضوع برای والدین و اولیای مدارس نگران کننده است، حتی مکان یابی اصولی برای احداث بیمارستان گاهی رعایت نمیشود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس بر لزوم احداث پارکینگ در نزدیکترین نقطه به بیمارستان امام خمینی تاکید کرد و گفت: پارک شدن تعداد قابل توجهی خودرو در محوطه بیمارستان باعث شده است که آمبولانسها به سختی تردد کنند در حالی که گاهی تلف شدن هر ثانیه جان بیمار را به خطر میاندازد.
وی در ارتباط با مسدود شدن انتهای خبابان و لشکر 64 ارومیه، گفت: اگر جناحین راست و چپ خیابان امام و زیرگذر آزادسازی شده و خیابانها احداث شود صاحبان اصناف بتوانند که در آن خیابان فعالیت اقتصادی کنند و مردم هم به راحتی تردد کنند این اقدام ایرادی ندارد ولی در حالی که زیرساختها فراهم نشده است و در حالی که خیابانهای فرعی احداث نشده و بنبست زیاد بود راهها بازگشایی نشده و یک طرفه شدن خیابانها هنوز عملی نشده، مسدود شدن انتهای خیابان امام هم برای صاحبان مغازه ها مشکل ایجاد کرده و هم برای مردم که بیمارستان مراجعه میکنند مشکل آفرین میشود پس به نظر من تا زمانی که زیرساختها فراهم نشده اقدام به این امر درست نیست.
, وی در ارتباط با مسدود شدن انتهای خبابان و لشکر 64 ارومیه، گفت: اگر جناحین راست و چپ خیابان امام و زیرگذر آزادسازی شده و خیابانها احداث شود صاحبان اصناف بتوانند که در آن خیابان فعالیت اقتصادی کنند و مردم هم به راحتی تردد کنند این اقدام ایرادی ندارد ولی در حالی که زیرساختها فراهم نشده است و در حالی که خیابانهای فرعی احداث نشده و بنبست زیاد بود راهها بازگشایی نشده و یک طرفه شدن خیابانها هنوز عملی نشده، مسدود شدن انتهای خیابان امام هم برای صاحبان مغازه ها مشکل ایجاد کرده و هم برای مردم که بیمارستان مراجعه میکنند مشکل آفرین میشود پس به نظر من تا زمانی که زیرساختها فراهم نشده اقدام به این امر درست نیست., وی در ارتباط با مسدود شدن انتهای خبابان و لشکر 64 ارومیه، گفت: اگر جناحین راست و چپ خیابان امام و زیرگذر آزادسازی شده و خیابانها احداث شود صاحبان اصناف بتوانند که در آن خیابان فعالیت اقتصادی کنند و مردم هم به راحتی تردد کنند این اقدام ایرادی ندارد ولی در حالی که زیرساختها فراهم نشده است و در حالی که خیابانهای فرعی احداث نشده و بنبست زیاد بود راهها بازگشایی نشده و یک طرفه شدن خیابانها هنوز عملی نشده، مسدود شدن انتهای خیابان امام هم برای صاحبان مغازه ها مشکل ایجاد کرده و هم برای مردم که بیمارستان مراجعه میکنند مشکل آفرین میشود پس به نظر من تا زمانی که زیرساختها فراهم نشده اقدام به این امر درست نیست.,انتهای پیام/
, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
ارسال دیدگاه