اخبار داغ

رئیس بنیاد مطالعات جهان اسلام :

رسالت باقری و صادقی نقش مهمی در گسترش اسلام دارد

رسالت باقری و صادقی نقش مهمی در گسترش اسلام دارد
رئیس بنیاد مطالعات جهان اسلام افزود: رسالت باقری و صادقی نقش مهم و برجسته در گسترش اسلام داشته و رسالت صادقی ،مد مکتب پرورش شاگردان و علمای بزرگ اهل تسنن بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی، آیت الله محمدی اصفهانی، رئیس بنیاد مطالعات تطبیقی جهان اسلام در همایش وحدت و بیداری اسلامی در شهرستان سیریک گفت: آنچه امروز دشمن میان شیعه و سنی ایجاده کرد اختلاف افکنی بر سر مسائل جزئی است تا بتواند جهان اسلام را از مسیر اصلی خارج و با تنش و درگیری راه پیشرفت و موفقیت و همبستگی مسلمانان را منحرف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی,

وی اظهار کرد: شیعه و سنی از یکدیگر جدا نیستد آنها مسلمان اند و مشترکات زیادی با هم دارند و  همه دوستگی ها نشات گرفته از استعمار پیر انگلیس است  که با اختلاف میان امت اسلام توانسته شیعه و سنی را از هم جدا کند و اختلاف افکنی در جهان اسلام گسترش دهد.

,

محمدی اصفهانی ابراز کرد: پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه نماد وحدت و همبستگی شیعه و سنی بود ودشمن از این وحدت و همبستگی در تامین منفعت خودش بیشترین ضرر خواهد کرد و از طرفی ریشه های خودش را در آستانه نابودی خواهد دید.

,

رئیس بنیاد مطالعات جهان اسلام بیان کرد: اروپا و امریکای ابتدایی کشورهای عقب افتاده ای بودند که با استفاده از تربیت فرندان خود در دانشگاه اسلام در اسپانیای قدیم  با بهره گیری از دانش و علم اسلامی و اساتید و دانشمندان اسلامی زمینه های ترقی و پیشرفت خود را فراهم کردند.

,

اختلاف میان  امت اسلامی به نفع دشمنان اسلام است

, اختلاف میان  امت اسلامی به نفع دشمنان اسلام است,

مولوی عباس دوستعلی زاده امام جمعه موقت اهل سنت شهر بندر سیریک نیز گفت: پیامبر اسلام دارای تمام کمالات و خوبی های انسانی است او پیامبری ممتاز در میان همه انبیا و اوصیای خداست.

,

وی افزود: اختلاف میان  امت اسلامی بویژه شیعه و سنی به نفع دشمنان اسلام است و عظمت، عزت و شکوه اسلامی را در جهان اسلام از بین می برد و امروز الحمدلله در ایران اسلامی به یومن وجود رهبری معظم شیعه و سنی در اتحاد و وحدت کمال در صلح ، صفا ، امنیت و آرامش زندگی می کنند که این رویه در دنیا بی نظیر است و این چیزی جز نعمت الهی برای ما نیست.

,

به مناسبت هفته وحدت همایش وحدت و بیداری اسلامی با حضور بیش از 100 نفر از  علما و روحانیون شیعه و سنی در سالن غدیر شهر بندر سیریک  برگزار شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه