اخبار داغ

فیلمساز البرزی:

"شب تولد" نماینده ایران در چهلمین دوره "جشنواره کلرمون فران" شد

"شب تولد" نماینده ایران در چهلمین دوره "جشنواره کلرمون فران" شد
امید شمس فیلمساز البرزی با فیلم کوتاه شب تولد به عنوان تنها نماینده ایران در بخش مسابقه جشنواره کلرمون فرانسه حضور خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید شمس فیلمساز البرزی با فیلم «کوتاه شب» تولد به عنوان تنها نماینده ایران در بخش مسابقه جشنواره کلرمون فرانسه حضور خواهد داشت.فیلم کوتاه «شب تولد» به کارگردانی امید شمس، به عنوان تنها نماینده ایران در بخش مسابقه جشنواره کلرمون فرانسه حضور خواهد داشت. این جشنواره بزرگترین جشنواره فرانسه بعد از جشنواره‌ی کن به حساب می‌آید و مهم‌ترین جشنواره‌ تخصصی فیلم کوتاه در دنیا است. فیلمسازان مطرح بسیاری از جمله ژان پیر ژونه، در سال‌های گذشته از این جشنواره جایزه گرفته‌اند. سالانه بیش از ۷ هزار فیلم کوتاه برای حضور در کلرمون از سراسر دنیا اقدام می‌کنند و این جشنواره در هر دوره بیش از ۱۶۰ هزار مخاطب دارد. در این دوره از جشنواره هیئت انتخاب از میان ۸۶۹۶ فیلم ارسالی ۷۴ فیلم را برای بخش رقابتی جشنواره انتخاب کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امید شمس در گفتگو با نگارانه خاطرنشان کرد: فیلم داستانی شب تولد، دومین فیلم داستانی بنده بعد از فیلم گذر می باشد که به تهیه کنندگی مدرسه ملی سینمای ایران ساخته شده است .

, نگارانه,

وی ادامه داد: از آنجایی که شب تولد یک فیلم جاده ای است، تولید آن در جاده ای اطراف نظر آباد و اشتهارد انجام شد،جاده ای وسط بیابان و در هوای سرد که شرایط را برای گروه دشوار کرد اما خداروشکر با گروه بسیار خوب که همه تلاش بسیار کردند و کار به خوبی انجام شد.

,

شمس بیان کرد: خلاصه داستان فیلم کوتاه« شب تولد» واقعیت افراد آن چیزی نیست که نشان می دهند،آن است که از ما پنهان می کنند.

,

وی به عوامل فیلم اشاره کرد و گفت: نویسنده و کارگردان: امید شمس، بازیگران: نادر فلاح-بابک بهشاد، مدیر فیلمبرداری:پوریا پیشوایی، تدوین: محمد نجاریان، صدابردار: مسیح حدپور سراج، طراح گریم: بابک کشن فلاح، طراح صحنه و لباس : محمد عسگری، مشاور و برنامه ریز: امیر پویان باشتی، مدیر تولید: داود ماسوله، جانشین تهیه: مهدی سقطچی، تهیه کننده: مدرسه ملی سینمای ایران

,

شمس در پایان تاکید کرد: در استان البرز فیلمسازان خوبی داریم ولی متاسفانه کسانی به اسم فیلمساز در استان البرز آنها را نمی شناسد و عده ای در عرصه سینما مشغولند که حتی به عنوان استاد تدریس می کنند که ذره ای سینما نمی دانند و این بسیار دردناک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه