اخبار داغ

خیر رودباری و وقف میلیاردی برای فقرا ومستمندان

خیر رودباری و وقف میلیاردی برای فقرا ومستمندان
حاج بختیار نارویی از واقفان و خیرین بنام شهرستان رودبارجنوب در اقدام اخیر بخشی از املاک خود به ارزش ۴ میلیارد ریال را وقف امور فقرا و مستمندان این شهرستان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، یکی از مهم ترین تمهیدات دین اسلام در راستای دور اندیشی و تامین آینده مسلمین و فرزندان ایشان پایه ریزی سنت حسنه وقف است،چنان که وقتی به قرآن کریم و روایات اهل بیت (علیهم السلام) و سنت عملی ایشان رجوع می کنیم، اهمیت دو چندان این سنت زیبا را در می یابیم. گر چه در قرآن کریم آیه ای به صراحت دال بر وقف وجود ندارد اما از آیات متعددی می توان وقف را به عنوان یکی از مصادیق بارز اعمال صالحه یا باقیات صالحات یا.... معرفی نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

حاج بختیار نارویی از واقفان و خیرین بنام شهرستان رودبارجنوب که در حال حاضر در خارج از کشور سکونت دارد طی چندین سال گذشته با اقدامات خیر خود در شهرستان محروم رودبارجنوب خدمات ارزنده‌ای را در قالب سنت حسنه وقف ثبت کرده است.

,

حجت الاسلام سالاری سرپرست اداره اوقاف شهرستان کهنوج اقدامات خیر خوانه این واقف در شهرستان رودبارجنوب را بالغ بر ده میلیاردو ۴ میلیون ۵۰۰ هزار ریال ارزش دانست وافزود: هدف واقف از اقداماتش باقیات و صالحات پس از مرگ است.

,

سالاری هدف واقف از اقداماتش را باقیات و صالحات پس از مرگ عنوان کردوگفت: یک باب مغازه تجاری به همراه ۳ واحد آپارتمانی از اقدامات اخیر واقف می‌باشد که با نیت مخارج مساجد، امور قرآنی و تامین مخارج فقرا و مستمندان با تولیت اداره اوقاف وقف و در حال مزایده جهت واگذاری می‌باشد و ارزش آن ۴ میلیارد ریال می‌باشد.

,

شایان ذکر است که ساخت، تکمیل و تجهیز کامل دو مسجد و حسینه همراه با خانه عالم، مرکز فرهنگی، سرویس بهداشتی و مغازه جهت تامین امور این اماکن و همچنین وقف ساختمان جهت امور عام المنفعه از جمله اقدامات این خیر رودباری است.

,

گفتنی است حوزه اداره موقوفات شهرستان‌های قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب تحت نظر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهنوج قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه