اخبار داغ

بیانیه دراویش گنابادی در محکومیت جنایت خیابان پاسداران

بابت این بلیات از ملت و نظام، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم

بابت این بلیات از ملت و نظام، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم
در بیانیه دراویش آمده است:‌ما جمعی از فقرای گنابادی، سفره خود را از این سالوسان ریاکار و اغتشاش‌گر جدا می‌دانیم و بابت این بلیات از ملت و نظام، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراویش گنابادی در بیانیه‌ای جنایت خیابان پاسداران به‌دست برخی دراویش افراطی اغتشاش‌گر که به شهادت 5 نیروی پلیس و بسیج منجر شد به شدت محکوم کردند. متن بیانیه دراویش گنابادی به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

«انا لله و انا الیه راجعون» 

,

ما جمعی از فقرای گنابادی، مصیبت شهادت جمعی از پرسنل نیروی جان‌برکف‌ انتظامی را به مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم. 

,

 

,

سلسله دراویش در ادوار گذشته با سرلوحه قرار دادن طریق مدارا و بی‌نیازی، از سیاست و قدرت به دور بوده‌است. اما متأسفانه در سال‌های گذشته، جریانی مجذوب قدرت با بی‌مبالاتی زعما، ایجاد گردید و به‌تدریج رشد کرد و بدتر آنکه، مشایخی در خارج هم حامی، مشوق و دستگیر آن‌ها بودند.  

,

در ماه‌های گذشته نیز دلقکی خارج‌نشین و معلوم‌الحال، دلق ریا پوشیده، با دم زدن از «شاه‌نعمت‌ا... ولی»، دستور قتل و به آتش کشیدن مسجد و حسینیه صادر می‌کند. و تأسف‌بار تر آنکه مشایخ و بزرگان نیز حجاب سکوت اختیار کرده و موضعی بازدارنده و قاطع در این خصوص ابراز ننموده‌اند. حال، کار بدانجا رسید که جمعی از صغار دراویش به جرم آتش زدن مسجد و امامزاده و گروه اخیر نیز به جرم کشتار نفوس مسلمانان دستگیر شده‌اند.  

,

ما جمعی از فقرای گنابادی، سفره خود را از این سالوسان ریاکار و اغتشاش‌گر جدا می‌دانیم و بابت این بلیات از ملت و نظام، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. همچنین از حضرات مستطاب که تولیت جمعیت درویش را دارند، درخواست داریم که خالصانه، مسئولیت این اعمال ناصواب را پذیرفته و ابتدا انابه به درگاه حق‌جل‌جلاله‌ برند و در ثانی، مراتب عذر و تأثر فراوان جمعیت فقرای گنابادی را به ملت شریف ایران ابراز نمایند. 

,

در انتها تأکید می‌کنیم، چنانچه رویکرد مماشات زعما و قطب سلسله، همچنان تداوم یابد و باز هم مجالی برای تحرکات این خیل منجذب قدرت فراهم آید، این‌بار سکوت و صبر را جایز نداسته و به نحوی شایسته اقدام خواهیم کرد. 
 

,
,

 جمعی از فقرای گنابادی

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه