اخبار داغ

دادستان رودبارجنوب هشدار داد:

مسئولان باربری ها در دام قاچاقچیان مواد مخدر گرفتار نشوند

مسئولان باربری ها در دام قاچاقچیان مواد مخدر گرفتار نشوند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب در راستای پیشگیری از وقوع جرم هشدار ها ،تذکرات لازم و همچنین راهکارهای موثر برای جلوگیری از اخفای مواد مخدر در محصولات کشاورزی و ارسال آنها به اقصی نقاط کشور به مسئولین باربری ها ی این شهرستان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما؛ جلسه توجیهی دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب  با مسئولین باربری های با حضور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

در این جلسه که با حضور دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب و در راستای پیشگیری از وقوع جرم هشدار ها ،تذکرات لازم و همچنین راهکارهای موثر برای جلوگیری از اخفای مواد مخدر در محصولات کشاورزی و ارسال آنها به اقصی نقاط کشور به مسئولین باربری ها داده شد و تعهدات لازم در این خصوص اخذ گردید.

,

حامد عمرانی در جلسه توجیهی با مسئولین باربری های شهرستان رودبار جنوب که با حضور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار گردید،اظهار داشت: مسئولان باربری ها بایستی رانندگان کامیون ها را توجیه تا در زمان بارگیری از ابتدا تا انتها در محل حاضر و بر نحوه بارگیری نظارت نمایند.

,

وی افزود:مسئولان باربری ها پس از احراز هویت کامل متقاضی و اخذ و نگهداری تصویر برابر با اصل کارت ملی اقدام به صدور بارنامه نمایند و مشخصات کامل، آدرس و تلفن متقاضی را در آن درج نمایند

,

عمرانی بیان کرد:مسئولان باربری ها باید تعهدات لازم مبنی بر عدم وجود هرگونه اقلام و تجهیزات ممنوعه وانواع مخدر را به صورت مکتوب از مالک بار اخذ ونزد خود نگهداری نمایند .

,

این مقام قضائی تصریح کرد: صاحبان بار و رانندگان در زمان بارگیری محصولات کشاورزی شخصا و یا با افراد قابل اعتماد بر بارگیری نظارت داشته باشند تا از جاسازی مواد مخدر در بین بار جلوگیری بعمل آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه