اخبار داغ

آغاز اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در میاندوآب + تصاویر

آغاز اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در میاندوآب + تصاویر
نخستین طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سال ۹۷ با هدف ارتقا سطح امنیت شهروندان در میاندوآب و با حضور یگان های انتظامی این شهرستان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، طرح ارتقای امنیت و انضباط اجتماعی امروز با اجرای رژه خودروهای نیروی انتظامی از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان و با هدف برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و جمع آوری اراذل و اوباش آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده انتظامی میاندوآب در جریان اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: این طرح با شرکت هشت تیم عملیاتی و مشارکت پلیس های افتخاری آغاز و در طول سال در راستای ارتقا سطح امنیت مردم ادامه می یابد.

,

سرهنگ حسن شیخ نژاد با اشاره به اهداف اجرای این طرح، اظهار کرد: نمایش توان و اقتدار پلیس در برخورد با هنجارشکنان و اجرای قانون، تامین آسایش و آرامش عمومی و فردی و ارتقا امنیت اجتماعی، ایجاد بسترهای امنیت روانی در بین شهروندان و افزایش احساس امنیت، پاکسازی نقاط آلوده شهری، جمع آوری اراذل و اوباش و معتادین، فروشندگان مواد مخدر، برقراری امنیت، برخورد با مزاحمین به نوامیس مردم و روان سازی ترافیک از جمله اهداف این طرح است.

,

وی افزود:  این طرح مقطعی نبوده و در راستای ارتقاء همه جانبه  امنیت اجتماعی، با هر موردی که نظم و امنیت عمومی را به چالش بکشد برخورد می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه