اخبار داغ

مسئول گروه جهادی پزشکی منادیان صلح:

فعالیت های نوع دوستان گروه جهادی پزشکی منادیان صلح

فعالیت های نوع دوستان گروه جهادی پزشکی منادیان صلح
دکتر ستاری گفت: در این طرح سعی کردیم که معاینات به صورت رایگان انجام شود و تنها با دریافت درصد کمی از مراجعه کنندگان در بخش آزمایشگاهی، خدمات پزشکی و درمانی به مردم ارائه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، گروه جهادی پزشکی منادیان صلح در خدمتی نوع دوستانه، خدمات پزشکی با ارائه خدمات درمانی رایگان در شهرستان قدس خدمات رسانی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

کبری مافی، مسئول گروه جهادی آل یاسین، اظهار کرد: این طرح به مناسبت ایام شعبانیه با تلاش بخش فرهنگی مسجد صاحب الزمان، گروه جهادی پزشکی منادیان صلح، گروه جهادی آل یاسین، حوزه بسیج الزهرا(س) و شورای اسلامی شهر و شهرداری طی دو روز برگزار شد.
وی افزود: در این طرح جهادی پزشکی، حدود 300 نفر از شهروندان جهت معاینات پزشکی مراجعه کردند که از میان آنها 150 مورد جهت آزمایش تست قند خون، چکاپ کامل و پاپ اسمیر معرفی شده، 60 نفر برای معاینه مامایی، 20 مورد جهت روانشاسی و 70 نفر به پزشک عمومی مراجعه کردند که بیشتر آنها در گروه بزرگسال و بالای 30 سال بودند.

,
,

دکتر مینو ستاری، مسئول گروه جهادی پزشکی منادیان صلح گفت: این طرح در قالب تیم پزشک عمومی، مامایی، مشاور تغذیه، مشاوره روانپزشکی، نمونه گیری آزمایشگاه، به انجام معاینه پرداختند.
ستاری تصریح کرد: محرومیت در بخش درمان تعریف جدا از محرومیت در بافت جامعه دارد. با توجه به اینکه هزینه های درمانی بالا می باشد، در این طرح سعی کردیم که معاینات به صورت رایگان انجام شود و تنها با دریافت درصد کمی از مراجعه کنندگان در بخش آزمایشگاهی، خدمات پزشکی و درمانی به مردم ارائه دهیم.

,
,

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه