اخبار داغ

حاشیه های سفر رئیس جمهور به نیشابور:

از اعتراض به مشکلات اقتصادی تا معضلات زیست محیطی نیشابور

از اعتراض به مشکلات اقتصادی تا معضلات زیست محیطی نیشابور
حسن روحانی بعدازظهر امروز با مردم نیشابور دیدار کرد که در حاشیه آن، مردم با شعارهایی خواستار حل مشکلات اقتصادی و بیکاری و حل معضلات زیست محیطی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، چند روزی است که نیشابور با نصب بنر ها و پارچه نوشته هایی آماده استقبال از رئیس جمهور شده است. مردم نیشابور امیدوار بودند تا با سفر رئیس جمهور و هیئت همراه مشکلات این شهر دیده شده و بخشی از آن ها حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت‌الاسلام حسن روحانی بعدازظهر امروز در ورزشگاه تختی نیشابور با مردم نیشابور دیدار کرد و در بخش ابتدایی سخنانش به پروژه آب‌رسانی به ۱۲۰ روستا، ۱۲۹ کیلومتر لوله کشی برای مزارع و تکمیل بیمارستان و حل مسائل دانشکده‌های نیشابور اشاره کرد.

,

, , ,
مردم قبل از شروع برنامه با شعارهایی خواستار حل مشکلات اقتصادی و شغلی خود شدند و با بلند کردن بنرهایی خواهان جلوگیری از ادامه فعالیت کارخانه کارتن‌سازی در شهر خرو که سال‌هاست که دود و بوی بد آن باعث بیماری مردم و از دست رفتن گردشگران این منطقه شدند.
,
 
,
, ,
 
,
همچنین عده‌ای با بلندکردن بنرهایی خواهان اتصال تلفن در برخی روستاها شده بودند.
,
 
,
, ,
 
,
در حاشیه حضور رئیس جمهور مردی میان سال که به دلیل مشکلات معیشتی و برای ابراز اعتراض به گرانی در ورودی ورزشگاه تختی نیشابور قصد خودسوزی داشت که توسط مردم و نیروهای امنیتی دستگیر شد.
,
 
,
, ,
 
,
در هنگام سخنرانی رئیس جمهور زمانی که به اینترنت پرسرعت و جلوگیری برخی از گسترش آن اشاره کرد، مردم با شعارهای "تلگرام، تلگرام" اعتراض خود را به رئیس جمهور منتقل کردند.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه