وی در جمله کوتاهی به خبرنگاران گفت: با رئیسجمهور جلسه دارم، خداحافظ!
بیمحلی ظریف به سؤال خبرنگاران درباره خروج آمریکا از برجام
وزیر امور خارجه صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت سؤال خبرنگاران را بیپاسخ گذاشت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه صبح امروز در حاشیه نشست هیئت دولت، در مواجهه با خبرنگاران، در حالی که سؤالاتی درباره خروج آمریکا از برجام داشتند، سؤالات را بیپاسخ گذاشت و حیاط پاستور را ترک کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
منبع: تسنیم
وی در جمله کوتاهی به خبرنگاران گفت: با رئیسجمهور جلسه دارم، خداحافظ!
وی در جمله کوتاهی به خبرنگاران گفت: با رئیسجمهور جلسه دارم، خداحافظ!
,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم, ]
ارسال دیدگاه