ظریف عازم پرتوریا شد
وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز( سهشنبه) عازم آفریقای جنوبی شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد ظریف در راس هیاتی بلند پایه اقتصادی و سیاسی عازم آفریقای جنوبی شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این سفر به منظور ر ایزنی و گفتوگو با مقامات این کشور آفریقایی انجام شده است .
,
پیشبینی می شود یکی از محورهای عمده گفتوگوهای ظریف در جریان این سفر علاوه بر مسائل دو جانبه گفتوگو پیرامون برجام باشد.
,
این دیپلیمات عالی رتبه ایرانی در این سفر علاوه بر دیدار با همتای آفریقای جنوبی خود با تعداد دیگری از مقامات این کشور رایزنی و دیدار خواهد داشت.
,
منبع: ایسنا
]
ارسال دیدگاه