اخبار داغ

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی خبرداد

آغاز مرحله دوم ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی

آغاز مرحله دوم ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: مرحله دوم ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عباسعلی بهاری مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی گفت: زیرساخت‌های سایت استانداری تعریف و راه‌اندازی شده و بالا آمده است که معرفی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: اخبار در آن سایت بارگزاری شود که اگر خبرنگاران نتوانتد در جلسات شرکت کنند، از آن بتوانند استفاده کنند.

,

 

,

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: تمام فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در سایت بارگزاری شود.

,

 

,

بهاری گفت: مرحله دوم ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی آغاز شده است.

,

 

,

وی افزود: دستگاه‌ها را به 10 گروه تقسیم‌بندی و 7 شاخص تعریف کردیم.

,

 

,

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: در رتبه بندی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در شش ماهه اول سال 1396، اطلاعات 110 دستگاه را گرفتیم که 10 رتبه اول به ترتیب عبارتند از: ادارات کل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فنی و حرفه‌ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی (که رتبه‌های چهارم و پنجم به دلیل نمره برابر، مشترک است)، امور مالیاتی، آب و فاضلاب شهری، بهزیستی، ثبت و احوال و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای.

,

 

,

بهاری گفت: شاخص‌های ارزیابی شامل فعالیت ارتباطات رسانه‌ای، فعالیت‌های الکترونیک ، فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، فعالیت‌های تبلیغاتی و نمایشگاهی و سمعی و بصری، فعالیت‌های انتشارات و واگذاری امور به بخش خصوصی است.

,

 

,

وی گفت: دستگاه‌ها در هشت گروهِ فرمانداری، بخشداری و شهرداری، نظامی، قضایی و امنیتی، آموزشی و پژوهشی، بانک‌ها، شرکت‌های دولتی، ادارات کل اقتصادی، ادارات فرهنگی و اجتماعی و ادارات کل خدماتی و زیربنایی نیز با یکدیگر مقایسه و برترین‌ها مشخص شدند.

,

 

,

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در خصوص مصوبات جلسات قبل اظهار کرد: مسئولانِ پاسخگویی به رسانه‌ها، مدیرکل مربوطه باشد که مکاتبه شده است، ایجاد وب‌سایت مجزا برای درج اطلاعات مربوط امکان‌سنجی شود که اقدام شد و سایت راه‌اندازی شده و در مرحله آزمایشی است، مدیر نباید درخواست سوال کند، جلسه شورای اطلاع‌رسانی هر ماه برگزار شود و دوره آموزشی تخصصی برای قوانین مطبوعاتی برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه