ظریف وین را به مقصد تهران ترک کرد

ظریف وین را به مقصد تهران ترک کرد
وزیر امور خارجه کشورمان پس از پایان کمیسیون مشترک برجام، وین را به مقصد تهران ترک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و هیات همراه که برای شرکت در اولین نشست کمیسیون مشترک برجام پس از خروج آمریکا به وین سفر کرده بود به تهران بازگشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گفتنی است، در این سفر ظریف با همتایان چینی، روسی و طرف های اروپایی مشارکت کننده در توافق هسته‌ای دیدار و در خصوص شرایط ادامه برجام در صورت تامین منافع ایران در قالب آن، گفتگو کرد.

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه