اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان خبر داد؛

انهدام باند شرارت در کهنوج

انهدام باند شرارت در کهنوج
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند شرارت و دستگیری سرگروه مسلح این باند در عملیات پلیس شهرستان کهنوج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی و سرقت مسلحانه در شهرستان کهنوج، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد چند نفر با استفاده از سلاح اقدام به سرقت کرده اند که با توجه به خدشه دار شدن امنیت در منطقه، دستگیری اعضای این باند در اولویت ماموریت های پلیس  قرار گرفت.

,

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این رابطه ماموران پلیس کهنوج با اشرافیت اطلاعاتی خود بر منطقه و با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم، مخفیگاه سارقان را در یکی از محلات این شهر شناسایی کردند.

,

 بنی اسدی فر ادامه داد: در این راستا تیم های عملیاتی پلیس ضمن هماهنگی های قضایی طی یک عملیات، سرگروه این باند را در مخفیگاهش دستگیر و از این محل یک قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقادیری مهمات جنگی و شکاری کشف کردند.

,

وی یادآور شد: این متهم به انجام 5 مورد شرارت از جمله حمل سلاح غیر مجاز، زورگیری و سرقت مسلحانه، تیراندازی، حمل و نگهداری مواد مخدر و اخاذی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

,

مسئول ارشد انتظامی استان با بیان اینکه تلاش در جهت دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس  در سراسر استان با استفاده از تمام توان خود، با اقتدار از امنیت مردم دفاع کرده و اجازه نخواهد داد برخی مخلان نظم و امنیت، آرامش مردم را بر هم بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه