پهلوگیری ناو هندی در بندرعباس

پهلوگیری ناو هندی در بندرعباس
ناو هندی «تارکاش» با استقبال فرماندهان نظامی مستقر در بندرعباس در اسکله منطقه یکم امامت پهلو گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر «مجتبی محمدی» فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: اعضای ناو «تارکاش» هند برای بازدید از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش به مدت 3 روز در بندرعباس اقامت خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه ایران برای 2 سال به عنوان رئیس اجلاس نیروهای دریایی حاشیه اقیانوس هند انتخاب شده است، افزود: در این سفر با حضور نمایندگان نیروهای دریایی دو کشور، وضعیت امنیت آب‌های منطقه نیز بررسی می‌شود.

,

ناخدا یکم «تئوفیلوس» فرمانده ناو هندی نیز با ابراز خوشحالی از حضور در ایران، تعامل بیش از پیش بین نیروهای دریایی دو کشور را خواستار شد و گفت: امیدواریم در مسیر برگشت بتوانیم یک تمرین مشترک دریایی بین ناوهای دو کشور انجام دهیم.

,
منبع: دفاع پرس
, منبع: دفاع پرس,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه