حاشیه دیدار سایپا- سپیدرود
خشم دایی در روز آرامش خداداد
هواداران تیم سپیدرود رشت با حضور در ورزشگاه دستگردی تهران به شدت تیمشان را مورد حمایت قرار دادند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه دستگردی تهران بین دو تیم سایپا و سپیدرود آغاز شد که حاشیههای این بازی را در زیر میخوانید:
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,* حدود ۳۵۰ هوادار سپیدرود و ۱۵۰ هوادار سایپا در ورزشگاه حضور دارند.
,* بازیکنان سایپا با بنری که به مناسبت تولد امام رضا (علیهالسلام) تبریک روی آن نوشته شده بود وارد زمین شدند.
,* میلاد کفشگری با حضور در ورزشگاه از جایگاه ویژه بازی دو تیم سایپا و سپیدرود را تماشا میکند.
,* علی دایی به همراه کادر فنی تیمش به سمت نیمکت سپیدرود رفتند و با خداداد عزیزی خوش و بش کردند.
,* درویش مدیرعامل سایپا هم از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا میکند.
,* هواداران سپیدرود از ابتدای بازی به شدت تیمشان را تشویق میکنند.
,* خداداد عزیزی به شدت از سوی هواداران تیمش مورد تشویق قرار گرفت.
,* در حالیکه علی دایی از ابتدای بازی کنار خط زمین ایستاد و بر سر بازیکنانش فریاد میزد ولی خداداد عزیزی روی نیمکت نشسته و گهگاه به کنار خط میآمد.
,* فرهاد بشارتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز به همراه فرزندش در ورزشگاه حضور پیدا کرده و از جایگاه ویژه بازی تیم محبوبش یعنی سپیدرود را از نزدیک تماشا میکند.
,

,

,


,
]
ارسال دیدگاه