یکساعت قبل از شروع مسابقه؛

سرپرست باشگاه استقلال به رختکن رفت

سرپرست باشگاه استقلال به رختکن رفت
امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال قبل از شروع بازی با پیکان به رختکن رفت و با سرمربی آبی پوشان گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حدود یک ساعت قبل از شروع بازی استقلال با پیکان در هفته اول لیگ هجدهم، امیرحسین فتحی که در ورزشگاه حضور داشت، به رختکن استقلال رفت و با وینفرد شفر به گفت‌وگو نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فتحی به سرعت خود را به رختکن رساند و با توجه به اینکه بازیکنان استقلال در حال گرم کردن بودند و نیمکت‌نشین‌ها هم در رختکن حضور نداشتند، آنها به طور اختصاصی با یکدیگر به صحبت پرداختند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه