نامه سرپرست استقلال به تیام
سرپرست باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به تیام و تاج خواهان مشخص شدن وضعیت دو بازیکن پیشین آبیها شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه اعلام کرد که تلاش های استقلال برای بازگرداندن تیام آغاز شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی در این باره گفت: رسما به تیام نامه زدیم تا به این بازیکن اعلام کنیم که با توجه به قرارداد او با استقلال به دنبال بازگرداندن او به تیم هستیم و این بازیکن باید بر اساس قراردادی که با استقلال دارد در تمرینات حاضر شود.
,سرپرست استقلال همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: مکاتبات ما برای دریافت حق رشد نورافکن آغاز شده است. تلاش میکنیم تا حقوق قانونی باشگاه را دریافت کنیم و به هواداران اطمینان مدهم که در این مسیر عقب نشینی نخواهیم کرد و فعلا به دنبال باطل کردن آی تی سی کارت نورافکن هستیم.
,تصویر نامه تیام در ادامه می آید:
,

,

, ,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه