حاشیه دیدار پرسپولیس - فولاد خوزستان
داوران را به ورزشگاه راه ندادند!
از ورود تیم داوری بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان به ورزشگاه آزادی ممانعت به عمل آمد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالیکه حسین زرگر و کمکهایش قصد ورود به ورزشگاه آزادی را داشتند اما از حضور آنها ممانعت به عمل آمد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,به دلیل صادر نشدن کارتهای جدید، از ورود تیمهای داوری بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان به ورزشگاه ممانعت شد که این مسئله ناراحتی زرگر و کمکهایش را در پی داشت.
,پس از حدود ۲۰ دقیقه و تماسهای مختلف در نهایت اجازه ورود به تیم داوری بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان به ورزشگاه داده شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه