سرخ‌ها با چهره جدید وارد ورزشگاه شدند

سرخ‌ها با چهره جدید وارد ورزشگاه شدند
تیم پرسپولیس بدون اتوبوس همیشگی خود وارد ورزشگاه آزادی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالیکه کمتر از دو ساعت به بازی‌ تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان زمان باقی مانده جمعیتی حدود شش هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* بخش‌هایی از سکوهای شمال غربی استادیوم به دلیل بهسازی بسته شده و هواداران نمی‌توانند از این صندلی‌ها استفاده کنند.

,

* اسکوربرد ورزشگاه آزادی از هواداران با نوشته‌هایی خواستار این شد که پس از خروج از استادیوم آشغال‌های خود را با خود به بیرون حمل کنند.

,

* به دلیل صادر نشدن آیدی کارت برخی از خبرنگاران و حتی مسئولان تلویزیون پرسپولیس تعدادی از آنها نتوانستند وارد ورزشگاه آزادی شوند.

,

* تیم پرسپولیس با اتوبوسی غیر از اتوبوس اختصاصی این باشگاه به ورزشگاه آزادی آمد.

,

* برانکو طبق عادت همیشگی خود بعد از ورود به ورزشگاه به زمین چمن آمد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه