نامه روحانی به لاریجانی:

سوال نمایندگان در چارچوب قانونی اساسی نیست/ در زمان مقرر برای پاسخ به مجلس می‌آیم

سوال نمایندگان در چارچوب قانونی اساسی نیست/ در زمان مقرر برای پاسخ به مجلس می‌آیم
رئیس‌جمهور در نامه‌ای به علی لاریجانی گفت: برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا و احترام به مجلس شورای اسلامی، در فرصت مقرر به مجلس خواهم آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  متن کامل نامه حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به علی لاریجانی رئیس‌ مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسم الله الرحمن الرحیم
 جناب آقای دکتر لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
 سلام علیکم

,
,
,
,

احتراماً؛ درست در سالروز تحلیف رئیس‌جمهوری دوره دوازدهم، سؤال تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی واصل گردید. بی‌تردید سؤال از رئیس‌جمهور کشور با مراعات حداقل دو نکته می‌تواند مبارک باشد؛ اولاً در چارچوب قانون اساسی باشد، ثانیاً در زمان و شرایط مناسب کشور اقدام شده باشد، که متاسفانه هیچکدام از این دو حاصل نشده است.

,

اما برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا و احترام به مجلس شورای‌اسلامی انشاء الله در فرصت مقرر به مجلس خواهم آمد و به سوالات پاسخ خواهم داد. البته این امر می‌تواند فرصت خوبی باشد تا برخی از حقایق را برای مردم عزیز کشورم بازگو نمایم که آنها صاحب واقعی کشورند و مشروعیت من و شما نیز از آراء آنها است.

,

حسن روحانی         
رئیس جمهوری اسلامی ایران

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه