شکایت یک نماینده از «محمود صادقی»

شکایت یک نماینده از «محمود صادقی»
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس از شکایت خود از نماینده تهران به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای‌اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر محمود صادقی نماینده مردم تهران درباره قضات گفت: اظهارات وی توهین به قضات و نشر اکاذیب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بنده به عنوان یک قاضی به نمایندگی از آن‌ها و در جهت حمایت از جامعه قضات از وی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده و روز (یکشنبه ۱۴‌مرداد) شکایت خود را به صورت کتبی به این هیئت ارائه دادم.

,

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس تصریح کرد: از دستگاه قضایی انتظار دارم که به توهین‌ها و اتهامات وی نسبت به قضات رسیدگی کرده و از حق قضات دفاع کند.

,

به گزارش تسنیم، محمود صادقی نماینده تهران (یکشنبه ۱۴ مرداد) در صحن علنی پارلمان در جریان سوال از وزیر اقتصاد، گفت: همه داد می‌زنیم که چرا قوه قضائیه با متخلفین برخورد نمی‌کند؛ آیا قاضی که مال مردم را به خورد او می‌دهند، می‌تواند با فساد مبارزه کند؟ برای قضات و قوه قضائیه احترام قائل هستم، اما چرا موازین شرعی رعایت نمی‌شود.

,

اظهارات محمود صادقی که با اعتراض تعدادی از نمایندگان مواجه شد، برای لحظاتی باعث قطع نطق وی شد و مسعود پزشکیان- نایب‌رئیس مجلس- خطاب به صادقی گفت: شما می‌توانید سؤال بپرسید، امّا نسبت دادن این حرف‌ها به کل قضات، درست نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه