جهانگیری روز خبرنگار را در توئیتر تبریک گفت
معاون اول رئیس جمهور در توئیتی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در توئیتی به مناسبت روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار را به همه روزنامهنگاران عزیز و فعالان عرصه رسانههای مکتوب و تصویری و شبکههای اجتماعی صمیمانه تبریک میگویم. حرفه روزنامهنگاری به حق سخت، پرمخاطره و در عین حال تأثیرگذار و پرمسئولیت است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وظیفه ما مسئولان شناخت درست این حوزه و باز کردن فضای گفتوگو و ارتباطات در جامعه به کمک کنشگران این حوزه است. پرسش مشترک در برابر همه ما اینست که چه کنیم تا صدای مردم را به موقع و به درستی بشنویم و امکان گفتوگو، نقد و مطالبه را بیشتر کنیم.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه