اخبار داغ

جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان شهریار برگزار شد

جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان شهریار برگزار شد
اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان شهریار در سال ۹۷ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه مبین ، اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان شهریار در سال ۹۷ با حضور جمعی از مسئولان و به ریاست عبدالعلی معاونت فنی و عمرانی فرمانداری در سالن جلسات اداره فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه مبین,  راه مبین,  راه مبین,

عبدالعلی معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار ضمن اشاره به وضعیت عبور و مرور معلولان در معابر شهریار گفت: برای اینکه مشکلات عبور و مرور معلولان را درک کنیم باید یک روز در ولیچر بنشینیم و مشکلات آن ها را با تمام وجود حس کنیم.

,

معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار ادامه داد: قطعا نصب رمپ و مسیرهای تردد برای معلولان در سطح شهر پیچیده نیست، مشکل اصلی عدم درک صحیح و مشترک از مشکلات زندگی روزمره این عزیزان است.

,

عبدالعلی افزود: قانون مناسب سازی در شهرستان شهریار حدود بیست سال قبل به تصویب رسید اما متاسفانه عدم توجه و درک و همکاری روسای ادارات شهرستان وضعیت نابسامان و نامناسب فعلی را به وجود آورده است.

,

وی بیان کرد: قطعا مناسب سازی معابر یکی از ملزمات و قانون قابل اجرا در سطح شهرستان شهریار است.

,

در ادامه این جلسه خدامعلی نورانی رییس اداره بهزیستی شهرستان شهریار ضمن ارائه آماری در خصوص وضعیت و تعداد معلولان این شهرستان گفت: قانون مناسب سازی باید در ساخت و سازها، سازه های تجاری و اداری، سنگفرش خیابان ها و مدارس اعمال شود.

,

رییس اداره بهزیستی شهرستان شهریار ادامه داد: متاسفانه بیشتر این جلسات بدون هدف و نتیجه خاصی برگزار می شود، در حالی که قانون مناسب سازی باید هر چه سریعتر و به منظور رفاه حال معلولان عزیز در تمام نقاط شهرستان شهریار اعمال شود.

,

وی بیان کرد: با اعمال قانون مناسب سازی بخش عمده ای از مشکلات معلولان عزیز در حوز های شهری برطرف می شود.

,

  جلسه

, جلسه ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه