بازیکن تیم ملی امید راهی فرودگاه شد
بازیکن اخراجی تیم ملی امید راهی تهران شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدامین اسدی بازیکن تیم امید که امروز از اردوی تیم ملی فوتبال ایران اخراج شده بود، با وجود وساطتهای فراوان نتوانست در اردوی این تیم بماند و راهی فرودگاه شد تا به ایران بازگردد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه