قلعه‌نویی: از هر ۲ تیم سپاهان و تراکتورسازی خاطرات خوبی دارم

قلعه‌نویی: از هر ۲ تیم سپاهان و تراکتورسازی خاطرات خوبی دارم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در آستانه رویارویی با تراکتورسازی، تیم سابقش گفت که از حضور در این دو تیم خاطرات خوبی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان - تراکتورسازی تبریز گفت: در ابتدا باید درگذشت سهراب سرابی، معروف به سهراب بوقی که لیدر پیشکسوت استقلال بود را تسلیت بگویم. با این بنده خدا خاطرات خوبی داشتیم. بازی فردا بازی شهرستانی‌هاست، چون با هر دو تیم خاطرات خوبی دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه