اولین سرمربی اخراجی لیگ برتر

اولین سرمربی اخراجی لیگ برتر
انتقاد از کادر مدیریتی و بازیکنان ماشین سازی تبریز برای سرمربی این تیم گران تمام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از شکست خانگی تیم ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن هیات‌مدیره این باشگاه تبریزی رای به پایان همکاری با فیروز کریمی را داد تا آقا فیروز اولین مربی اخراجی امسال لیگ باشد. بنابر اطلاعیه باشگاه ماشین سازی یوسف بخشی‌زاده مدافع سال‌های دور فوتبال ایران فعلا هدایت ماشین‌سازی را در دست خواهد گرفت. به جز فیروز کریمی، خداداد عزیزی سرمربی تیم سپیدرود رشت نیز پس از سه هفته ناکامی از سمت خود در باشگاه سپیدرود کنار کشید تا تعداد تغییرات در نیمکت‌های ایران در هفته‌های اول نرخ بالایی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از رضا مهاجری به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های فیروز کریمی نام برده می‌شود. کریمی شب گذشته در پایان بازی ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن به انتقاد از مدیریت تیم و کیفیت بازیکن‌های در اختیارش پرداخته و به خبرنگاران وعده برگزاری یک نشست مطبوعاتی داده بود. ماشین‌سازی که با تغییر امتیاز گسترش در رقابت‌های لیگ شرکت کرده است، سال گذشته فیروز کریمی را جانشین لوکا بوناچیچ کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه