استقلال با 4 بازیکن سابقش تسویه کرد

استقلال با 4 بازیکن سابقش تسویه کرد
چهار بازیکن قدیمی استقلال بعد از بخشش نیمی از مطالبات خود تسویه حساب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛روز شنبه امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال و سایر مسئولان این باشگاه با برخی بازیکنانی که از استقلال طلبکار بوده اند جلساتی برگزار و در نهایت آرش برهانی، آندرانیک تیموریان، وحید طالب لو و امیرحسین صادقی بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال، بیش از نیمی از طلب خود را بخشیدند تا چهار پرونده مالی باشگاه استقلال بسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مذاکرات مدیران استقلال با طلبکاران این مجموعه طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت تا باشگاه بتواند مشکلات مربوط به دریافت مجوز حرفه ای سازی را برطرف کند.
,
باشگاه استقلال در این اطلاعیه از این اقدام بازیکنان نامدار وافتخار آفرین پیشین خود قدردانی کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه