علی بهار مست سرپرست باشگاه سپیدرود شد
علی بهار مست دوباره سرپرستی باشگاه سپیدرود را بر عهده گرفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشگاه سپیدرود، علی بهار مست از سوی مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد و جایگزین افشین ناظمی در این تیم شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,بهار مست سرپرستی شهرداری رشت را برعهده دارد و در فصل گذشته هم عهدهدار سرپرستی باشگاه سپیدرود بود.
,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه