فنونی‌زاده: این تیم استقلال به هیچ جا نمی‌رسد

فنونی‌زاده: این تیم استقلال به هیچ جا نمی‌رسد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: دست شفر خالی است و این تیم به هیچ جا نمی‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فنونی‌زاده در مورد دیدار استقلال و السد، گفت: به تعویض‌ها کاری ندارم. هر چه توپ به خط هافبک رسید پاس به عقب دادند و اصلا شرایط بازی خوب نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد تعویض نوی‌مایر، تصریح کرد: اگر او می‌ماند بهتر بود چرا که کنترل بازی را در دست داشت.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط تیم خاطرنشان کرد: با یک بازی نمی‌شود قضاوت کرد اما وینفرد شفر بازیکن ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دست شفر خالی است و با این شرایط این تیم به هیچ جا نمی‌رسد.

,

وی در مورد تعویض نوی‌مایر، تصریح کرد: اگر او می‌ماند بهتر بود چرا که کنترل بازی را در دست داشت.

,

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط تیم خاطرنشان کرد: با یک بازی نمی‌شود قضاوت کرد اما وینفرد شفر بازیکن ندارد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: دست شفر خالی است و با این شرایط این تیم به هیچ جا نمی‌رسد.

,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه