بازی های آسیایی 2018 جاکارتا
مرادی مدال نقره 1500 متر را کسب کرد
رقابت فینال دوی 1500 متر با مقام دوم و مدال نقره نماینده ایران به پایان رسید.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات فینال دوی 1500 متر بازیهای آسیایی در حالی به پایان رسید کهامیر مرادی با دوندگان عراق، قطر، ژاپن، بحرین،هند، کره جنوبی، قرقیزستان و چین به رقابت پرداخت. سه کشور هند، قطر و بحرین با دو نماینده در این مسابقه شرکت کرده بودند.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مرادی که بهترین رکوردش 3:46:93 دقیقه بود، در حالی مسابقه را آغاز کرد که در ابتدای مسابقه در رده سوم دوندگان قرار گرفت. وی در فاصله دو دور مانده به مسابقه چهارمین دونده مسابقه بود و در فاصله یک دور مانده به پایان، خود را به رتبه سوم رساند. او در دور آخر شتاب گرفت و نماینده چین را پشت سر گذاشت تا بعد از جینسون جانسون هندی نایب قهرمان مسابقه شود.
مرادی با زمان 3:45:62 دقیقه بهترین رکورد فصل خود را به جای گذاشت و مدال نقره بازیهای آسیایی را برای ایران به ارمغان آورد.
,
,
مرادی که بهترین رکوردش 3:46:93 دقیقه بود، در حالی مسابقه را آغاز کرد که در ابتدای مسابقه در رده سوم دوندگان قرار گرفت. وی در فاصله دو دور مانده به مسابقه چهارمین دونده مسابقه بود و در فاصله یک دور مانده به پایان، خود را به رتبه سوم رساند. او در دور آخر شتاب گرفت و نماینده چین را پشت سر گذاشت تا بعد از جینسون جانسون هندی نایب قهرمان مسابقه شود.
,
,
مرادی با زمان 3:45:62 دقیقه بهترین رکورد فصل خود را به جای گذاشت و مدال نقره بازیهای آسیایی را برای ایران به ارمغان آورد.
,
منبع: فارس
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه