بدشانس بودیم

سرجیو:این بازی پر برخورد و خشن بود

سرجیو:این بازی پر برخورد و خشن بود
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما 3 بار با گلر حریف تک به تک شدیم و نشد که گل بزنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پائولو سرجیو در نشست خبری بعد از بازی با سپیدرود رشت گفت: ما 3 امتیاز بازی را می‌خواستیم و به خواسته خودمان نرسیدیم. این بازی پر برخورد و خشن بود. در برخی دقایق بازی کار به شکلی که می‌خواستیم پیش نرفت چون بدشانس بودیم. ما 3 بار با گلر حریف تک به تک شدیم و نشد که گل بزنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص مصدومیت گردان تاکید کرد:نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده ولی فردا وضعیت مصدومیت وی مشخص خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه