حدادی: به خودمان باختیم
سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: ۱۰ روز قبل از بازیها کشاله پای من پاره شد و شرایط سختی داشتم.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد حدادی بعد از شکست تیم ملی بسکتبال در فینال بازی های آسیایی و کسب مدال نقره اظهار داشت: بهتر است الان حرفی نزنم. بعد از باخت همیشه آدم ناراحت است. ما بازی را خوب شروع کردیم؛ اما نتوانستیم اختلاف ایجاد شده را حفظ کنیم.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
برخی اشتباهات داشتیم و گاهی اوقات خوب دفاع نکردیم. چینیها از این فرصت استفاده کردند و اختلاف را زیاد کردند. ما هر چقدر سعی کردیم به بازی برگردیم، متاسفانه نشد. وی افزود: این بهترین شانس ما بود که بتوانیم طلای بازیهای آسیایی را بگیریم. متاسفانه به خودمان باختیم. وقتی تیم می برد، همه قهرمان هستند؛ اما وقتی می بازیم، باید بگوییم که همه مقصر هستیم. این بزرگترین شانس ما برای کسب مدال طلا بود؛ اما متاسفانه آن را از دست دادیم.
ملی پوش تیم ملی بسکتبال گفت: از پزشک تیم میتوانید بپرسید که من چه وضعیتی داشتم. البته منتی هم سر تیم نیست. من با آسیب دیدگی بازی کردم. پزشک تیم روزانه ۳، ۴ ساعت برای من وقت میگذاشت. ۱۰ روز قبل از بازی ها کشاله پای من پاره شد و شرایط سختی داشتم. هنوز تصمیمی برای آینده نگرفتم.
,
برخی اشتباهات داشتیم و گاهی اوقات خوب دفاع نکردیم. چینیها از این فرصت استفاده کردند و اختلاف را زیاد کردند. ما هر چقدر سعی کردیم به بازی برگردیم، متاسفانه نشد. وی افزود: این بهترین شانس ما بود که بتوانیم طلای بازیهای آسیایی را بگیریم. متاسفانه به خودمان باختیم. وقتی تیم می برد، همه قهرمان هستند؛ اما وقتی می بازیم، باید بگوییم که همه مقصر هستیم. این بزرگترین شانس ما برای کسب مدال طلا بود؛ اما متاسفانه آن را از دست دادیم.
,
ملی پوش تیم ملی بسکتبال گفت: از پزشک تیم میتوانید بپرسید که من چه وضعیتی داشتم. البته منتی هم سر تیم نیست. من با آسیب دیدگی بازی کردم. پزشک تیم روزانه ۳، ۴ ساعت برای من وقت میگذاشت. ۱۰ روز قبل از بازی ها کشاله پای من پاره شد و شرایط سختی داشتم. هنوز تصمیمی برای آینده نگرفتم.
,
,
منبع: فارس
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه