کولاکویچ: بازی به بازی بهتر شدیم

کولاکویچ: بازی به بازی بهتر شدیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از کسب مدال گفت: خوشبختانه بازی به بازی بهتر شدیم و این موضوع پیش از مسابقات قهرمانی جهان مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال پس از قهرمانی در بازی های آسیایی اظهار کرد: برای من مهم این است که بازی به بازی بهتر شدیم. کره جنوبی سرویس های خوبی می‌زد اما خوب توانستیم در حملات موفق باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بنابراین من خیلی خوشحالم زیرا یک مدال ارزشمند طلا را بدست آوردیم. این مسابقات می تواند مقدمه‌ای برای آمادگی ما برای مسابقات قهرمانی جهان باشد.
سرمربی تیم ایران تاکید کرد: کسب مدال همیشه شیرین است و این موفقیت را به مردم ایران تبریک می‌گویم. می‌دانم که آن‌ها ما را همیشه حمایت می‌کنند و از این بابت ممنونم.
کولاکوویچ یادآور شد: کمتر از دو هفته تا قهرمانی جهان فرصت داریم. مردم ایران همیشه انتظار پیروزی از تیم والیبال خود را دارند و ما هم برای همین می‌جنگیم. به هر حال در مسابقات قهرمانی جهان بهترین تیم ها بالاترین سطح کیفیت خود را ارائه می‌دهند و کارمان آسان نیست. امیدوارم با حمایت همه بتوانیم موفق باشیم.

,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه