وزیر خاتمی:دلار جهانگیری عامل گسترش رانت شد
احمد خرم وزیر راه در دولت اصلاحات در بخشی از یادداشت خود که در روزنامه آرمان منتشر شده، ارز 4200 تومانی را عامل رانت گسترده اعلام کرده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خرم نوشته است: در دو جبهه گسترده دولت درگیر است. در مساله ارز ملاحظه میشد که تصمیمی امروز گرفته میشد و فردا عکس آن نتیجه میداد. به دلیل اینکه در دو جبهه داخل و خارج درگیر شدهایم، احتمال دارد از مسیر تصمیمات درست و علمی خارج شویم و گاه تصمیماتی بگیریم که بهجای رفع یا کاهش مشکلات بر آن بیفزاید. تصمیم ارز 4200 تومانی لطماتی به کشور وارد کرد وگسترش رانتخواری را بهدنبال داشت و دولت مجبور شد که تمام لشگر خود را بسیج کند تا یقه سوءاستفادهکنندگان را بگیرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا]
ارسال دیدگاه