سخنگوی وزارت امور خارجه:
ایران انفجارهای انتحاری غرب کابل را محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انفجارهای انتحاری غرب کابل را محکوم و با دولت و ملت افغانستان ابراز همدردی کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید انفجارهای انتحاری دیروز (پنجشنبه) در غرب کابل که به کشته و مجروح شدن دهها تن از جمله چند خبرنگار منجر شد، با دولت، ملت و اصحاب رسانه افغانستان ابراز همدردی کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید انفجارهای انتحاری دیروز (پنجشنبه) در غرب کابل که به کشته و مجروح شدن دهها تن از جمله چند خبرنگار منجر شد، با دولت، ملت و اصحاب رسانه افغانستان ابراز همدردی کرد.,به گزارش فارس، در پی 2 انفجار شب گذشته به ورزشگاهی در کابل، 20 نفر کشته و 70 نفر دیگر زخمی شدند که به دلیل نزدیکی انفجار با محل استقرار خبرنگاران، چند خبرنگار نیز کشته و زخمی شدند.
, به گزارش فارس، در پی 2 انفجار شب گذشته به ورزشگاهی در کابل، 20 نفر کشته و 70 نفر دیگر زخمی شدند که به دلیل نزدیکی انفجار با محل استقرار خبرنگاران، چند خبرنگار نیز کشته و زخمی شدند.,گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفت.
, گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفت.]
ارسال دیدگاه