شکایت یک نماینده مجلس از لاریجانی

شکایت یک نماینده مجلس از لاریجانی
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از رئیس مجلس به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه بررسی بودجه سال 97 در مجلس، گفت: در جریان بررسی لایحه بودجه سال 97 که سال گذشته (96) در مجلس صورت گرفت، شاهد برخی بی‌مبالاتی‌ها از سوی بعضی از نمایندگان مجلس بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بنده طبق وظیفه‌ای که به عهده‌‌ نمایندگان مجلس قرار داده شده، در جریان بررسی لایحه بودجه سال 97 در مجلس، بر چگونگی تخصیص منابع و صرفه‌جویی‌هایی که باید صورت گیرد، نظارت کردم اما در جاهایی کوتاهی‌هایی صورت گرفت که شکایت‌‌هایی را به هیئت‌ نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع دادیم.
,
 
,
نماینده مردم اصفهان در مجلس در تشریح شکایت از برخی نمایندگان مجلس به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: اخیرا شکایتی را از آقای لاریجانی رئیس مجلس به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کردم.
,
 
,
کامران در تشریح شکایتش از رئیس مجلس به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: آقای لاریجانی در جریان بررسی لایحه بودجه سال 97، 39 هزار میلیارد تومان را در تخصیص منابع به استان‌ها و بخش‌های مخالف کشور تحمیل کرد که به واسطه آن، از وی شکایت کردم.
,
 
,
نماینده مردم اصفهان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم، نسبت به شکایت بنده از آقای لاریجانی، بدون توجه به نام و جایگاه ایشان رسیدگی کند.
,
منبع:تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه