قاضی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد

قاضی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
وکیل مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص طلب موکلش از این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وکیل محمد قاضی درباره طلب این بازیکن از باشگاه پرسپولیس گفت:‌ در حالیکه باشگاه پرسپولیس با طلبکارانش مذاکره کرده تا رضایت آنها را جلب کند برای ما عجیب است که چرا هیچ تماسی با موکلم و من گرفته نشده تا در خصوص طلب محمد قاضی از باشگاه پرسپولیس مذاکره کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد:‌محمد قاضی به دلیل طلبی که از باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال داشت در ایمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خود را ارائه کرد اما از آنجایی که باشگاه استقلال بدهی خود را به قاضی داد موکلم از شکایت خود در خصوص این باشگاه صرفه‌نظر کرد اما باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی در خصوص بدهی ۳۰۰ میلیون‌ تومانی‌اش انجام نداده است.

شکایت موکلم در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هم ثبت شده و نمی‌دانم چرا از باشگاه پرسپولیس اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

,

وی ادامه داد:‌محمد قاضی به دلیل طلبی که از باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال داشت در ایمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خود را ارائه کرد اما از آنجایی که باشگاه استقلال بدهی خود را به قاضی داد موکلم از شکایت خود در خصوص این باشگاه صرفه‌نظر کرد اما باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی در خصوص بدهی ۳۰۰ میلیون‌ تومانی‌اش انجام نداده است.

,

شکایت موکلم در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هم ثبت شده و نمی‌دانم چرا از باشگاه پرسپولیس اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه