برای پیگیری طلب دایی و همامی
گرشاسبی به دیدار وزیر ورزش رفت
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای پیگیری حل مشکل طلبکاران این باشگاه به وزارت ورزش رفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر امروز راهی وزارت ورزش و جوانان شد تا به دیدار مسعود سلطانیفر وزیر ورزش و جوانان برود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,گرشاسبی برای حل مشکل طلب علی دایی و مسعود همامی به دیدار وزیر ورزش رفت و به نظر میرسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این موضوع هم حل خواهد شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه