قانون جدید مانع از محرومیت کامیابی نیا شد
هافبک تیم پرسپولیس به دلیل قانون جدید سازمان لیگ با دریافت 3 کارت زرد از دیدار آینده این تیم محروم نیست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال کامیابینیا امروز سومین اخطار خود را در لیگ امسال از کرمانشاهی داور بازی گرفت ولی او از بازی بعد محروم نشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,دریافت ۳ کارت زرد طی سالهای اخیر باعث محرومیت بازیکن میشد اما با قانون جدید سازمان لیگ بازیکنان لیگ برتر با دریافت 4 کارت زرد از دیدار بعد محروم میشوند ضمن آنکه هر بازیکنی در طول لیگ 4 کارت زرد بگیرد و محروم شود در بازیهای بعد با دریافت 3 کارت محروم خواهد شد.
,تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار آینده خود به مصاف سپیدرود خواهد رفت.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه