اخبار داغ

خردادی‌ها را هیچ نشد؛

هَـمینه که نیسـت!

هَـمینه که نیسـت!
طلبه‌ی در تراز انقلاب اتفاقاً هم باید سیاسی باشد و هم در برابر تبعیض و بی‌ عدالتی‌هایی که می‌بیند سکوت نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج/ مجید قنبرزاده: چند طلبه‌ی جوان را به‌خاطر پلاکاردهایی که در تجمع فیضیه قم بالا برده‌اند، احضار و در بند کرده‌اند. اشتباه نکنید، همه‌ی آن طلاب پلاکارد "آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت" را در دست نداشتند، اتفاقاً گروهی از آنان نوشته بودند: "من طلبه‌ی انقلابی‌ام یعنی حنجره‌ام صدای کارگران شلاق خورده‌ی آق دره است".

علی‌ایحال گرفته‌اند و به قولِ وزیر بهداشت همینه که هست! اما مشکل کار اینجاست که عدالت‌طلبان برای همینه که هست نقل و نبات پخش نمی‌کنند و برای همین از دیروز تیرِ انتقادات به‌سمت سید ابراهیم رئیسی روانه می‌شود. حتی خودی‌ترین‌ها نیز به انحاء مختلف اعتراض‌شان را نشان داده و گفته‌اند این بگیر و ببندها در مجموعه‌ی تحت نظر رئیسی با منش دادستان کل روحانیت در تضاد است.

بارها در همایش‌های سیاسی حاضر شده و دیده‌ام خُردادی‌ها چگونه پلاکاردهایی علیه ارکان اصلی نظام در دست گرفته‌اند اما آنان را هیچ نشده است، حال بازداشت چند طلبه‌ی عدالت‌خواه که تنها دردِ مردم را از بی‌عدالتی‌ها، گرانی و مشکلات معیشتی‌شان فریاد می‌زنند دقیقاً چه‌توفیری دارد و به‌نفعِ کدام جریان است؟!

نتیجه‌ی اعتراض امثال یامین‌پور و دیگر نابغه‌های جمنا چندان مهم نیست، حداقل باید به این دل‌خوش بود که این جماعت بند ناف‌شان را به کسی گره نزده‌اند تا تحتِ هر شرایطی نقش ضربه‌گیر، وکیل‌الدوله و ماستمالیزاسیون را برای اشخاص ایفا کنند! حمایت‌‌شان در گِرو آرمان‌ها و تفکرهاست و عامل‌ها تا وقتی عَزیزند که از خط به‌در نشوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه