اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

اقتدار و صلابت نظام اسلامی٬ پیام رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج است

اقتدار و صلابت نظام اسلامی٬ پیام رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج است
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار و صلابت نظام اسلامی پیام ویژه رزمایش خدمت بسیجیان به دشمنان نظام و بدخواهان جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در شهرهای مختلف آذزبایجان غربی، اظهار داشت: هر رزمایش، گردهمایی و هر عملیاتی پیام به خصوصی برای دوستان و دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: اقتدار و صلابت نظام اسلامی پیام ویژه این رزمایش خدمت از سوی بسیجیان مخلص به بدخواهان و دشمنان نظام بوده و بار دیگر بسیجیان ثابت کردند نظام جمهوری اسلامی یاور محرومان در دور دست ترین مناطق است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اقدامات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، دندانپزشکی، بهداشتی و درمانی، دامپزشکی و عرصه های سازندگی بسیجیان سلحشور اذعان کرد: این اقدامات بسیجیان نشانگر این است بسیج همواره یاری گر مستضعفان بوده و عامل به وصیت نامه امام راحل در حل مشکلات محرومان و قشر مستضعف جامعه هستند.

,

قاضی پور، با تاکید بر نمایش قدرت بسیج در رزمایش خدمت، افزود: این رزمایش که با حضور مقتدرانه بسیجیان در شهرهای مختلف استان در راستای نمایش قدرت نظام برگزار شد پیام خوبی هم برای محرومان داشت که بدانند بسیج همواره حامی مستضعفان و محرومان بوده و آن ها را تنها نمی گدارد.

,

وی، با اشاره به موشک باران سپاه در نقطه زنی مقر دمکرات و کشته شدن سرکردگان آن ها، عنوان کرد: دشمنان بدانند سپاه با اقتدار به پیش رفته و اجازه ایجاد حس ناامنی به دشمنان در هیچ یکی از مناطق نمی دهد و هشداری برای گروهک های مختلف تروریستی، عربستان و هواداران صهیونیستی آنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه