صعود مس کرمان به مرحله بعدی جام حذفی

صعود مس کرمان به مرحله بعدی جام حذفی
تیم فوتبال مس کرمان موفق شد با پیروزی برابر سیراف کنگان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام یک بازی دیگر ادامه یافت. در این مسابقه تیم مس کرمان از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه خانگی خود از تیم سیراف کنگان پذیرایی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مسابقه در نهایت با گل‌ های حمید کاظمی در دقایق ۴۵ و ۵۸، شروین بزرگ در دقیقه ۴۵و ۷۳ و میلاد باقری در دقیقه ۸۸ برای مس و غلامعباس سماچی در دقیقه ۸۴ و رضا رضایی در دقیقه ۸۶ برای سیراف با حساب ۵ بر دو به سود نماینده کرمان به پایان رسید تا مسی‌ها راهی مرحله یک چهارم نهای جام حذفی شوند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه