اخبار داغ

زخم های مسکن مهر بیجار درمان اورژانسی می‎خواهد

زخم های مسکن مهر بیجار درمان اورژانسی می‎خواهد
بعد از گذشت چند سال از ساکن شدن ۶۰۰ خانوار در منطقه مسکن مهر بیجار همچنان زخم های هستند که احتیاج به درمان اورژانسی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی از بیجار مسکن مهر شهرستان بیجار بر فراز بلندی این شهر بنا شده است و از دور چشم اندازی زیبا برای بیجار پدید آورده، اما بعد از گذشت چندین سال به دلیل نبود کار کارشناسی با مشکلات زیادی رو به رو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

 

,

کوتاهی کردن پیمانکار، عدم آسفالت ورودی مسکن مهر ، خیابان کشی نامناسب، نداشتن حیاط و دیوار کشی تعدادی از بلوک ها و جمع شدن آب باران به دلیل عدم رعایت کف و بر ساختمان ها از مهمترین مشکل های این منطقه مسکونی است.

,

 

,

تعدادی از ساکنین مسکن مهر با مراجعه به خبرنگار ما خواستار انعکاس مشکلات این منطقه جهت رسیدگی بیشتر مسئولان شدند.

,

 

,

یکی از ساکنان مسکن مهر در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از مهمترین مشکلات این منطقه ورودی آن است.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

وی گفت: به دلیل آسفالت نبودن مسیر دسترسی همزمان با آغاز فصل بارش با توجه به گل و لای ایجاد شده مشکلات فراوانی برای ساکنان این منطقه به وجود می آورد و تردد را مشکل می کند.

,

 

,

این شهروند بیجاری بیان داشت: تا کنون چندین بار به ادارات مربوطه مراجعه کرده اما جواب درستی به ما نداده اند.

,

 

,

یکی دیگر از ساکنان این منطقه بیان داشت: مسئولی که از آسفالت کردن دو کیلومتر راه عاجز است لطفا سریعتر از میز مدیریت جدا شود و جایی دیگری خود را مشغول نماید.

,

 

,

یکی از بانوان ساکن مسکن مهر بیجار تصریح کرد: این دریاچه را که می بینید به همت مسئولان و کارشناسان زبده بیجاری در ورودی مسکن مهر بیجار ایجاد شده و جا دارد بعنوان یک جاذبه دیدنی و درآمد زایی از آن استفاده کنیم.

,

 

,

وی با گلایه شدید از وضعیت مسکن مهر به ویژه سگ های ولگرد در این منطقه گفت: آیا مسئولان خدوم ما راضی هستند محل زندگی خودشان هم اینگونه باشد.

,

 

,


 

, ,
,

این بانوی بیجاری بیان داشت: دیگر تحمل وعده های سرخرمن مسئولان را نداریم و بهتر است یکم به خودشان بیاییند و فکری عاجل برای آسفالت این دو کیلومتر راه داشته باشند.

,

 

,

آری با توجه به آغاز فصل بارش و تردد دانش آموزان وقت آن رسیده مسئولان مربوطه با اقدام اورژانسی خود برای همیشه زخم های مسکن مهر بیجار را درمان کنند تا مقداری از بار سنگین زندگی شهروندان در این واحد کاسته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه