اخبار داغ

هانی زداه:

بازداشت "اسدالله اسدی" با عرف بین الملل مغایرت دارد

بازداشت "اسدالله اسدی" با عرف بین الملل مغایرت دارد
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: اتهامات وارده به دیپلمات ایران بیهوده و ظالمانه است و با عرف دیپلماتیک کاملا مغایرت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مرآت پیرامون بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی در آلمان به اتهام واهی تلاش برای بمب‌گذاری گفت: به علت نفوذبرخی گروهک های تروریستی در کشورهای اروپایی اعم از آلمان و بلژیک اتهاماتی به دیپلمات کشورمان وارد شد که به دستگیری وی انجامید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

کارشناس مسائل سیاست خارجی با بیان اینکه اسدی یکی از دیپلمات های شناخته شده و متعهد است که متاسفانه دولتهای آلمان و بلژیک اتهامات ناروایی به وی زدند، افزود: اتهامات وارده به دیپلمات ایران بیهوده و ظالمانه است و با عرف دیپلماتیک کاملا مغایرت دارد.

,

وی تصریح کرد: بازداشت دیپلمات ایرانی با قوانین بین المللی مغایرت دارد چراکه اسدی در چارچوب وظایف محوله خدمت می کرده و قربانی توطئه کثیفی بین آلمان و بلژیک قرار گرفته است.

,

هانی زاده با بیان اینکه این اقدام اهانت به جمهوری اسلامی و ملت ایران است، گفت: دستگاه دیپلماسی باید ضرب العجلی برای دولت بلژیک تعیین کند که اسدی را آزاد کنند.

,

کارشناس مسائل سیاست خارجی در خاتمه خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه باید سطح روابط دیپلماتیک خود را با بلژیک کاهش دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه