فخرالدینی: پنالتی کاملاً درست بود

فخرالدینی: پنالتی کاملاً درست بود
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پنالتی که داور به سود ما گرفت کاملاً درست بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد فخرالدینی پس از تساوی یک بر یک مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: پنالتی که گرفته شد کاملاً درست بود زیرا بازیکن پیکان پایم را زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این بازی هم مثل بازی‌های قبلی ما شد، کل بازی در اختیار ما بود، روی یک اتفاق گل خوردیم ولی باز خداراشکر نباختیم. من فکر می‌کنم بدشانسی می‌آوریم و با گذر زمان کمتر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه