حبیب‌زاده: ذوب آهن بدشانس است

حبیب‌زاده: ذوب آهن بدشانس است
بازیکن ذوب‌آهن اصفهان گفت: بد شانس هستیم موقعیت گلزنی داریم اما نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رضا حبیب‌زاده بعد از تساوی یک بر یک مقابل پیکان گفت: شرایط من روز به روز بهتر می‌شود، ۲۰ روز است که به تمرینات برگشته‌ام، خیلی خوب بازی کردیم، بازی یک گله بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ما بدشانسی می‌آوریم و گل نمی‌زنیم اما حریف یک توپ می‌آورد و گل می‌زند، هرچقدر زدیم توپ‌هایمان گل نشد.

,

وی افزود: مصدومیتم کامل برطرف شده و مصدومیت سختی بود.

,

بازیکن ذوب‌آهن در مورد اینکه باشگاه استقلال بعد از مصدومیتتان سراغی از شما گرفتند؟ گفت: باشگاه استقلال نه ولی غفوری به من پیامک داد و عذرخواهی کرد. از همه مردم ایران هم تشکر می‌کنم که خیلی لطف داشتند. ما بدشانس هستیم، موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد می‌کنیم اما گل نمی‌زنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه